stackars mig, för ingen bryr som om lilla jag..

min såkallade semester till stockholm var fort över. åke i torsdags &var ute på krogen med amelie, like old times. skit kul kväll. vaknade med världens bakisyra. massa fnitter &massa prat. natten därpå efter en superbra film &mysig kväll kom vändningen. helt plötsligt blev jag lam i kroppen och några sekunder efter var jag inne på toan där magen vände sig upp och ner, upp och ner (sjunger som i ica-reklamen). natten fortsatte med frossa &feber så jag tog beslutet av att åka hem imorse, vilket jag inte alls hade planerat. jäkla skit dag. plus att jag tappade bort mina hörlurar till mobilen så ingen musik på tåget. nu har mö tagit hand om mig &vi har hyrt film till ikväll! tur att mö är bäst i världen ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0