surprise,

igår åkte jag till amelie &överraskade henne på salongen där vi jobbade ihop när jag bodde i stockholm. möttes av  'men vad gör du här?' och sen sken hon upp som en sol. avslutade dagen med mat &vin i en riktigt mysig lägenhet &somnade i den skönaste sängen jag någonsin sovit i. vilket resulterade i att det var svårt att gå upp imorse. men iväg kom jag &åkte med amelie för att hämta ut hennes mobil. avis på att hon fick en bättre mobil så imorgon är det dags för mig att lämna in min.


nu känns de som jag kommer somna vilken sekund som helst,
men först måste jag se parlamentet med pÄR ;)

Kommentarer
Postat av: À-melie

Åhå fina väggen!!

2011-08-25 @ 12:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0