håller tummarna för att världen är på min sida idag,

amagad vad jag är trött idag.
smyger in morgonen med att läsa pär lernströms gamla blogg samtidigt som jag pendlar mellan att ta samtal på jobbet. känns som en riktigt tung dag idag. kan vara att jag inte fick så mycket energi igår då vi endast åt en gång på kvällen, varav en pizza. plus att det känns som en sjukdom är påväg att lägga ägg i min kropp. får äta strepsil idag för att lindra hals-ontet. kan det bero på att jag frös ihjäl på krogen? de är inte okej att frysa så mycket.. det är inte en varm sommar i sverige! tycker vi borde åka tillbaka till grekland nu.



okej, hoppas denna dag går fort!!
jojjs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0