i belive i can fly'.

det här kommer bli jobbigt. både för att jag är så trött och för att det är så mycket jag skulle vilja skriva. pmeet var fan över förväntan. vi fick livemusik av sebbes band, massa öl, groggar och mycket folk. vi hängde gäng utanför. och efter klockan fem gick vi ut till en lekplats och jag och bror hoppade fallskärm in i en buske samtidigt som jag sjöng 'i belive i can fly'. as skön känsla men fan vad jag har sår på ryggen idag. eller ah, armarna och benen också. sen kastade vi macka ute på bryggaren och gungade. de var som om man va barn på nytt. gick och la oss ca åtta imorse och vaknade tolv för att ta oss en tripp till subway för att sedan gå hem igen och sova till fyra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0