jojjs tankar,

man glider ifrån, man hittar tillbaka, man hittar andra, man hittar fler, man glider runt. de är väl en bra start för att ni ska förstå hur jag har det i mitt huvud just nu. jag är inte bitter. nej gud nej. men jag är förvirrad. jag mår som en solstråle men samtidigt som ett åskmoln. jag är glad, jag är ledsen.

jag har precis flyttat in till mö igen. för andra gången. men den här gången tänker jag verkligen inte flytta ut igen. om hon inte vill förståss. jag är här för att stanna. och de har aldrig känts bättre.. igår drog vi ut den där nedrans tummen som satt fast i arslet och städade iordning i lägenheten och gjorde det hemtrevligt. klockan var nog halv två när jag (observera jag) gick och sussade för natten. och sen att kliva upp igen klockan sex sög ju. men sen har jag hållt igång. men kan säga att jag har jobbat från åtta imorse och fram tills klockan nio ikväll. fast med två olika jobb. jag kommer sova så gott inatt! och jag hoppas min mö kommer och lägger sig här snart så jag får berätta en godnatt saga för henne! jaja, sleep tight.

obs, de översta hade inget med mig och mö att göra. jag flyttade till mina föräldrar ett tag för att ha närmre till jobbet. och de varade i två veckor, typ.
tills jag ångrade mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0