All i really want is money in my pocket

Var på ikea häromdagen med Elin. Tog en såndär stor ikeakasse i början eftersom jag skulle göra en massa fynd! Det var grymt kul för vi gillade tydligen att kolla på samma saker. Bådas favoritgrej är påslakarn! Alltså jag bara älskar dom, finns inget roligare! Det är min nog fetish. Men iallafall, när vi kommer fram till kassan så kollar jag i påsen och det enda som jag har där är två handtag till mina köksluckor? Är man på ikea kan man inte bara köpa en sak, så jag fick slänga ner några grejer som fanns där vid kassan. Fick med mig typ plastpåsar, sugrör & en matlåda hem... värt.


& en stor puss på min finaste kusin som tagit studenten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0