precis som ni,

dagen startade med grillning hos hille. och övergick i alias-spelning vilket jag och hille fick storstryk i av mö och sofie. vi landade till slut på bill o bob där även alla andra västeråsare var. mycket trevlig kväll som slutade i en alldeles för lång efterfest. men mö var smart och åkte hem efter ett tag. jag ska alltid vara värst, stannade till klockan var halv sex. imorse fick jag ta stryken. somnade gång på gång och orken som alltid brukar finnas där var borta. men efter en hel dag i sängen tog jag tag i kragen och städade för att åstakomma med någonting innan jag tog cykeln ner till mö på jobbet. vilket ledde till en powerwalk hem med en matkasse runt armen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0