sju svåra år,

vi skulle vakna halv nio och gå till ica för att köpa bakpulver och smör men jag stängde av mitt alarm och för första gången hörde jag inte mös väckarklocka. nu förstår jag hur hon känner sig på morgonen. men klockan tio kändes de som det var dags att vakna. mö skyller på att vi inte hinner gå till ica, fast det är fem timmar kvar innan hon ska till jobbet. dålig ursäkt till att få sova. hon har inte stängt av klockan än och de har gått 44 min sen jag gick upp. haha. inte nog med att man var trött när man vaknade, när jag kollade mig i spegeln såg det ut som jag haft sju svårta år. mitt hår har aldrig haft så mycket volym någonsin, viste inte att det gick. får ta en dusch på dehär..


jojjs alone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0