14 nov,

startar dagen med att sova längre än jag tänkt. är ledig idag, men för de vill jag inte ha sovmorgon. letar upp mina kosttillskott. vet inte om det är november som gör att jag är så jäkla trött eller om jag saknar något ämne. tänker inte bli sjuk iallafall. aldrig mer!

kaffet smakar skit. proppen går &jag tappar glas så splittret flyger in i foten och bLÖÖÖÖÖÖÖÖDEr. inte min dag idag! vill inte ens veta vad som kommer hända senare. tänkte gå &sola, men de skulle inte förvåna mig om solariet stängde igen sig så jag inte kom ut eller nått... får ta med en vän. tur att jag inte är ett klant-arsle alla dagar iallafall. för jag blir bara irriterad. jag vill va en smidig avatar. thats it. hejdå.


Kommentarer
Postat av: A-melie

den minns jag <3

2011-11-14 @ 17:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0