011011

det är lördag &jag tycker det känns som en dag mitt i veckan som inte känns nå speciell alls. har fyllt ut dagen med en sväng på cykeln och att sedan inse att kaffet är slut och försökt göra allt för att hålla mig vaken i-mellan-tvätt-tiderna, men klarade det inte länge när jag insåg vilken bra film det var på insidan av mina ögonlock. har drömt &vaknade precis i chock av att jag trodde någon gick i lägenheten &skulle döda mig, typ. upp kom jag men jag har fortfarande inget kaffe som gör det lättare. en ny sväng på cykeln alltså? jag antar att ni har en mycket roligare lördag &jag hoppas min lördag bjuder på mer framåt kvällen. ha de, puss.


jojjs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0