full rulle

Hemma från Magnus Betner, han var i vässan å körde lite stand up för oss. Rolig snubbe det där, fan arg på allt å alla.. lite som mig alltså! Imorgon ska jag upp med tuppen för min finaste bästaste kusin Jepson kommer å hälsar på men bara i en timme.. hon bor ju nu mera i köpenhamn så har inte träffat henne sen i slutet av juli! way too long ago <3 Sen fortsätter dagen med våran andra match för den här veckan, kanske följt av en utgång eller liknande med jojjski, men har ju match på söndag också.. får se om jag orkar!


gamal pic på jepson å ja


lilla Saffran som jag var hundvakt åt i veckan!


Kommentarer
Postat av: MARCO NOBRE

hahahah so cute dog :)

2011-10-28 @ 14:21:42
URL: http://marconobre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0