jag &min vaxpropp,

det känns precis som någon sprängde en atombomb i mitt öra. och sedan massera in den lite extra, typ som att sparka på den som redan ligger ner. &under den tiden fick jag mö att skratta så hon började gråta. bara av att ta lite VAXOL-spray i örat. men fan vad det ska bli skönt att höra igen.

jag har precis kommit hem från en middag på tacobar där våran konversation mest bestod av ordet 'va' då jag inte hörde så mycket &vi fick byta ut ord till meddelande via hänga gubben-appen. &efter det var vi på bio vilket jag verkligen uppskattar att de är hög volym på. speciellt eftersom det var svenskt tal. tänk att en vaxpropp kan ge en sådan bra historia. 'jag &min vaxpropp' ska jag döpa den till.


Kommentarer
Postat av: Neha

Gillar klockan:D

2011-09-07 @ 19:36:39
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Tilda - Smilinggirls!

snygg klocka!

2011-09-14 @ 17:48:40
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0